fredag 26 november 2010

Pysselmöte

I Onsdags så hade jag pysselkväll med några kollegor. Vi brukar träffas några ggr per år och pyssla lite nån scrappar en annan gör halsband och ibland broderar någon, sätter in recept osv.
Dagen till ära så hade jag fått hem nya papper från nettans scrapbooking och även lite stämplar och papper från stämpelgården 
  
Papper från maja design
Stämpelgården hade Rachelle Anne Miller  stämplar för halva priset och då måste man ju passa på.
Sen så köpte jag även lite andra stämplar..

Det röda och blå pappret med 4 ruter på heter Tradisjon -blå/ Rød Julekvartett visst är det fint?


Dom här följde med som en extra lite överraskning från stämpelgården, va glad jag blev

Kvällens pyssel blev ett julkort i form av en julstjärna, mallen hittade jag på nätet..

Kollegan björnäshäxan hade med sig lite krympplast som jag fick pröva. Söt va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar