torsdag 8 december 2011

Dopkort

 Här har jag fått en en massa skojigt som jag beställt. Hade dock föreställt mig att det skulle vara massa massa blommor men det kan ju vara för att dom är så små som det ser så lite ut. Ser ni vad som är längst ned?
Jo äntligen ha jag inhandlat en martha stewart scoring board, oh så härligt nu jädrans ska det bli raka och fina linjer!
Grejorna är beställda hos scrapfabriken.

Ett dopkort har jag också gjort sen sist känner dock att jag få jobba en hel del på detta med rosetter, ha ni sett så slarvigt det ser ut ser jag just.


Skrev ut en rosett mall som från kan det vart stämpelgårdens blogg? tror det men är inte säker. Kanske man man måste ta och göra i ordning den så det blir lite tjusigare!
Här finns den jag skrev ut sen så finns det en annan här på you tube som jag la upp en länk på igår. Det  inlägget finns här

Mallen till dopkortet hittade jag här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar