måndag 6 augusti 2012

Mera bröllopskort

Här kommer två st bröllopskort till som jag äntligen kan visa eftersom brudparen gifte sig i helgen som va!  Mallen är den samma som på dom tidigare korten men här har jag gjort så att hjärtat står ut lite grann. Skylten "till brudparet! ha jag naggat i kanten och chalkat in med chesnut roan så att det ska se lite nött och gammalt ut.

Här har jag lagt till en liten fjäril, glitter runt kanten på hjärtat och ha sansat ut en hjärtbård som jag satt i kanten med hjälp av en stans från fiskars!



Det här kortet fick lite blommor i hörnet och dom har jag strykt på lite glitter på och sen satt skylten tvärs över hjärtat. Skyltarna på dessa kort blev jag extra nöjd med tycker dom blev fin, fina!




4 kommentarer:

  1. Så fina bröllopskort du har gjort och pappret du använt är så vackert snyggt med kantstansen och blommorna i hörnet
    Ha en bra dag
    Kram Mona

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Jag gillar blomsterhörnet. :)

    Ha en fortsatt bra söndag!

    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vackra bröllop kort ! Så snyggt med den söta kantstansen. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Helt underbara kort!!! Romantiskt och härligt!!
    Kramis

    SvaraRadera