tisdag 3 mars 2015

Decoupage

Jisses amalia vad längesedan det va jag gjorde ett inlägg här då? 
Tro jag ha blivit lite lat!!

Vad ha hänt sedan sist då? scrappat ha jag gjort men inte lika mycket som tidigare. Ha haft fullt sjå med flyttstök. Numera så bor jag i fina norge uppe i nordland närmare bestämt i Fauske! 

Om det är någon från norge som tittar in på denna avsomnade blogg så vill jag gärna ha tips på vart man kan beställa scrapbooking grejor på nätet.. Ha snurrat runt lite själv och tittat och sen æven varit in i bodø men dær ær det bara panduro och dom tycker jag ær så dyr..

Decoupage ær nått som jag ha provat på och jisses så kul det va då. Hade sparat konsverburkar å målat och sedan decpupagat.. Först så strök jag limet ovanpå motivet men sen läste jag att det blir mindre skrövligt om man strycker under och det va ett himla bra tips!
Så hær blev resultatet.. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar