torsdag 17 november 2011

Krya på dig kort!

Just det här med kortvikningar är ju så himla kul, skulle kunna sitta och vika hur mycket nya kort som helst. Här har jag gjort ett stjärnkort till en kollega. Fiskars kantstämpel lite blommor och glittrade pappret runt om. Stämpel kommer från pieces by pieces stämpel ark och jag hoppas innerligt att det kommer fler ark för det va ju hur kanon bra som helst.. Inne i kortet så står det krya på dig och en liten text som jag just nu inte kommer ihåg vad det va!! Bra va! Vikningen hittar ni här



Sen så ha jag äntligen beställt en crop a dile och en martha stewart scoaring board så jag hoppas innerligt att den sist nämnda är bra. Tidigare så ha jag bigat med denna F..BA..ADE maskin
Jag vet inte vad ni tycker om den men inte bigar den eller skär rakt i alla fall. För 500 kr då ska det banne mig funger tycker jag. Nä jag ha gått tillbaka till min första som jag köpte för ca 300 kr och det är denna...

Det gå att köpa till en svart liten sak så att man kan biga med den också. Det har dock inte jag gjort utan jag ha bara dragit med ett falsben och det fungerar lika bra det också.

Kände mig dock inte nöjd med detta så därav så blev det inhandlat en score board så jag håller stortån och tummen nu på att den ska vara bra! Och fram för allt göra RAKA bigningar!!

Vad tycker ni är bästa skärmaskinen? Ge mig hemskt gärna tips!

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort!

    Jag har en Martha Stewart scoaring board - den är toppen! :D

    Ville bara berätta för dig att jag har gjort en instruktion i min blogg på mitt piratskepp, ifall du vill prova på! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Scoaring boarden från ÄR superbra! Och jag håller med till 100% Clever cut är riktigt kass.
    Har testat en himla massa skärmaskiner och hitills inte hittat nån jag kan komma överens med....skär det mesta med rullkniv och linjal på skärmatta.
    Många fina saker att kika på inne hos dej, måste titta över igen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera