måndag 16 juli 2012

Mini album


Här ser ni ett litet album som jag har knåpat ihop. Inte på frihand dock utan mallen hittade jag här på nätet! Dock så få ni se det odekorerat för jag min klant glömde visst ta kort när det va klart. Mini albumet va till en som tog studenten nu i sommar.
Är värdelös på att komma ihåg att ta kort, går mycket bättre när jag ska fota maten, för ni vet jag matbloggar ju också!
Till matbloggen glömmer jag sällan att ta kort.
Tycker dock det är ganska svårt att få till ett snyggt foto på det man ha gjort men men öva, öva öva så ska det nog kanske fungera sen!.

Ha letat efter mallen som en tok men kan inte hitta igen den! Om någon känner igen den så få ni gärna upplysa mig om vart i friden jag kan hitta den!

Albumet är i alla fall gjort av en hel cardstock som man viker på mitten och sen tro jag att jag skårade på 7,5 cm om jag inte minns fel och sen viker du till det hela. Ja som sagt sen va det ju det där med minnet, vart hittadejag mallen? Varför tror man att man ska minnas? När man är snart 40 så borde man väl ha lärt sig nåt!! Eh inte men nästa gång kanske!!

1 kommentar:

  1. Jättefint album. :)

    I mitt inlägg i min blogg idag så nämner jag dig för att jag vill ge dig en award. ;)

    Kram Annika

    SvaraRadera