onsdag 23 maj 2012

Bröllopskort

Ett bröllopskort till har jag gjort på beställning.
Tycker detta papper från pion design är så himla vackert så det behövs inte dekoreras just nånting alls. Gjorde två likadana hjärtan och la dit en spetskant och glitter runt kanterna.
På insidan av kortet ha jag stämplat dit en text med en stämpel som kommer från arket pieces by pieces "learn from yesterday" sen kan man öppna luckan och på insidan så står det Grattis önskar och så få man skriva in sina namn där.
Istället för att stoppa kortet i ett brev som jag tycker är lite synd då det är så himla fint papper. Så klippte jag ut ett cellofanark och gjorde en liten påse och stoppade kortet i istället.
Nu har jag beställt en massa cellofanpåsar från pyhobby.se. så att jag ska slippa klippa på ett tag!



SÅ här ser det ut på insidan!
Den här bilden är tagen med mobilen!

Här är ett till bröllopskort som jag gjorde till våran Teamledare som gick och gifte sig i helgen som va!



En håller jag på med två st till men dom få ni inte se mer än så här!

Det här hjärtat ska sitta på kortet och så hade jag tänkt att initialerna ska vara i hjärtat eller hela namnet om det nu inte blir för långt!

Det här kortet fick en lite hjärtbård som jag chalkat med chesnut roan och glittrat lite!

1 kommentar:

  1. Jättefina bröllopskort! Riktigt romantiska. :)

    Kram Annika

    SvaraRadera