torsdag 31 maj 2012

Grattiskort baby

Några grattiskort eller välkommen till världenkort har det blivit på sistone! Här är det ett till en liten kille!

Delade en metalldekoration i mitten och satt dit på var sin sida av kortet, blå cardstock som bas till kortet som mäter ca 15x15 cm. Det andra pappret kommer från ett block med flera olika som jag köpte hos pyhobby.se senast jag handlade! Kläderna är gjorda av små restbitar från min lilla låda.


Så här ser det ut på insidan! Stämpeln Grattis till det lilla miraklet kommer från ett ark som jag köpte för ett tag sedan som heter pieces by pieces 40 olika texter tror jag att det va på det arket! Himla bra!

Och så här blev tjejkortet!

Inte så bra kvalite på kortet men det är ju så svårt att ta så att det blir bra men vi jobbar på det!

2 kommentarer:

  1. Jättefina babykort! Ja det finns mycket fint att titta på härinne som vanligt!
    Din dopklänning här nedanför är helt ljuvlig & bröllopskorten är jättevackra!
    Ha en bra helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera