tisdag 29 maj 2012

Dopkort

Visst är väl dom här dopkorten för söta! Här har jag gjort en i blå cardstock och jag tror att det blåprickiga pappret som ni ser på armen kommer från maja design om jag inte minns fel! Lite spets och sen mina nya favoriter dom små små blommorna! Det ska sitta en liten grattisruta också på framsidan av kortet och på insidan står det "på dopdagen"

 

Ni har väl inte missat att nettans scrapbooking for you har en 25 % rabatt nu i hela webshopen! Klicka här! Jag har redan hunnit beställa och väntar hem mitt paket i morgon redan eftersom gubben svängde förbi och hämtade det! F

Fick hem ett alfabete till cuttlebugen idag och det såg riktigt fint ut än fast det va begagnat! Köpte det på fejjan på en scrapsida!

Sen så vann jag en vinst på fejjan också av nettans scrapbooking som kom i brevlådan i måndags. Man kan väl säga att hittentills så har det varit en bra scrapvecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar